Kvällspass på jobb.

Tack för alla tips på vad man kan äta när man jobbar kväll och äter så pass sent.

Vanligast är lättre måltider som sallader av olika slag. (kyckling är helt klart min favvorit). Stora smörgåsar med fullkornsbröd och matigare pålägg som tonfisk, räkor och keso eller liknande. (givetvis med sallad på).

I kväll tar jag mig ann kyckling wraps med lite sallad, salsa sås, och smältost på. Snabbt enkelt mättande och man klarar sig hela kvällen.

Så jag vill verklgien passa på att tacka för alla smarta tips. Ni ska få lite fler av mig allteftersom de kommer och går.

En liten parentes: Det är mycket ättare att jobba morgon förmiddag passet, då tiden går snabbare och man hinner göra saker efter att man har slutat. När man jobbar kväll hinner man knappt vakna innan man ska vara på arbetet.

Jag har dessutom bett om gymkort eller kort till simhall, så jag kan träna lite nu när jag har ett tyngre jobb som ska göras. Det känns lite på leder att det skulle behövas. Så får jag det börjar jag med simning igen, och även styrketräning. Men mest kommer det bli simning till att börja med.

Så nu väntar jag bara svar på om jag får kortet eller om det bara gällde de som är odrinarie anställda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)