Våren är här.

Det är därför det inte blivit så mycket skrivet, de senaste dagarna.

Det har blivit en hel del promenader, och en massa arbeten. Jag har dessutom lagt in en ansökan om att få fortsätta jobba med företaget när min nuvarande period är slut. Så får väl se om jag får förlängning fast med utgående trafik.

Det är jätte fint väder, så energin har kommit tillbaka, och jag har börjat utöka mina promenader igen.

Jag har med andra ord börjat få vårkänslor igen och med dem kommer träningslusten (eftersom jag huvudsakligen promenerar som motion).

Ska börja kolla på ett par bra walking skor, någon som har något tips på vad jag ska titta efter? (behöver något som stödjer hålfoten).

Ska snart åka iväg till jobbet, men först har jag lite ärenden att göra på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)