Uppdaterar i morgon om jobbet

Som ni vet jobbar jag nu från och med i dag med telia kundtjänst. Men jag skriver inte så mycket,f ör jag bhöver nog förklara lite om det specifika jag jobbar med.

Däremot har jag under 8 timmar i dag pratat med 3 personer, så som ni förstår börjar det inte hända grejer förrens nästa vecka. Nu är det mest att kolla så alla system funkar för trycket, och så att vi hittar i programen som vi arbetar med.

Så det är mest sådant. I morgon jobbar jag från 10 - 18 så då hinner jag uppdatera lite mer på kvällen, när jag kommer hem.

På lördag är jag inte heller hemma. Men då ska jag ta med mig kameran och åka till min moster och hennes man eftersom han fyller jämnt (vill vara lite artig och inte stoltsera helt med den aktningsvärda ålderna). DÅ blir det matbilder och lite ådant plock. Får se om hon ha rgjort nått nytt häftigt som ni kan få recept på. (med bild givetvis)

Nu ska jag gå o lägga mig och sova stenhårt. Är trött efter dagen, då nerverna har varit utanför kroppen.

Så nu tänker jag krypa till sängs.

Sov gott mer om telia jobbet kommer i morgon, någon vet redan avd det handlar om.

man sparar 5 kr per månad om man har minst tele och bredband hos dem. (så kan man välja till tv från 500 kr / år (ca priser).

Men ja ja nu måste jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)