Trött i huvet, allt är bara ludd

Brukar ju inte äta så mycket kolhydrater, men helt ärligt denna vecka har det varit en hel del. Och det verkar inte vara bra.

Jag har svårt att koncentrera mig och jag blir jätte trött i huvet. Allt bara snurrar och är ett ludd. Jag är vimsig och glömsk. Det hände inte när jag skärpte till mig med kolhydraterna och höll dem nere.

Så veckan som kommer blir en sådan där strikt vecka igen. Då ska jag minska ner en gång till så jag kommer ner ännu mer och inte får i mig lika mycket kolhydrater. Så kanske jag får ordning på mitt huve igen.

Så en sak som är säker när det gälle rmig. Jag blir trött och orkeslös med kolhydrater, jag blir vimsig och väldigt förvirrad. När jag minskar på kolisarna så upplever jag det inte på samma sätt. Så nått måste ju ligga i det hela. Eller vad tror ni?

(under veckan kommer nästa läsarberättelse, jag medelar dagen innan jag publicerar den).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobiltelefon?

2009-03-23 @ 22:21:13
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)