oj oj oj ...=)

Fick reda på igår at tjag får förlängt med 14 dagar, så nu håller vi tummarna för att det blir mer efteråt. Jag har stora chanser till det. och det vore helt kanon om jag fick ytterligare arbete där. Skulle vilja prova på utgående samtal. =)

Så jag har faktiskt inte hunnit skriva så mycket, men däremot håller jag på att läsa ut boken så jag snart kan göra en liten recention på den =)

Nu ska jag skriva ett inlägg till (måste hitta en bild), sen ska jag göra en lista som ska mailas, försöka få tag i akassan och lite sådant. Det vanliga med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)