Nervös....

Nu har jagbörjat bli nervös. Inför vad?
Nya jobbet så klart.

På torsdag direkt efter sista utbildningen, då sätter jag igång och jobbar. Nu är det bestämt och då kom nerverna. Shit vad nervös jag är över detta. Men det är skönt att jag inte kommer vara ensam. Vi är ju många som är helt nya på det här. Som aldrig har jobbat i  telefonen. Vi är många som alltså är totala rookies på det här. Så vi är nog många som är riktigt nervösa.

I morgon är det den tyngsta dagen, med mycket plugg hela dagen. Så i morgon kommer jag hem sent. Men det ska bli spännande också. Att få prova på något helt nytt. Förhoppningsvis är detta något jag kommer trivas med. Skulle vara skönt att se om man har någon fallenhet för det. Då har jag kanske nått att göra i sommar om inte annat.

Jag väntar också på svaren från skolan, det definitiva svaret får jag i juni. Men det skulle vara skönt med en hint i alla fall om jag kommer in eller inte. Gör jag det och jag inte har något jobb som väntar till hösten, så kommer jag utan tvekan acceptera. Men just nu är jag lite osäker mest eftersom jag tvivlar på att de kommer låta mig gå. Det verkar vara hårda krav på de som kommer in. Och jag är väl lite rädd att jag inte mäter upp till dem.

Men det är bara att vänta och se vad som händer. Inget att jaga upp sig över nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)