Bild på mig 115 KG

Mamma laddade upp denna förebild på mig på facebook. Snacka jag fick en chock över att se mig själv. Den är tagen den 25 augusti 2007, på resan ner till Sandviken, då jag flyttade dit. Här ser ni verkligen att jag var inte bara stor utan ENORM.



oj denna bild kommer sparas länge, tänk att jag gått ner nästan 35 kg efter denna bild blev tagen. Motivationen att börja träna steg verkligen till 1000. Ska städa ordentligt så ja ginte har ursäkter, sen blir det motions cykeln, 45 min varannan dag. Här ska jobbas för ett snyggt efter foto
(tjock tröjan har jag kvar, byxorna har slängts)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken underbar bild.

Fattar att du är gld åt alla kilon som du tappat.

Otroligt bra jobbat.

Kul att u tycker att jag är en bra peppare.

Kramisar

Sussi

2009-03-07 @ 22:30:59
URL: http://nuskakilonabort.blogg.se/
Postat av: nadia

Det är jätte skönt att se vad man har varit. Och en bra morot för att inte hamna är igen.

Men jag har fortfarande svårt att inse att det är jag som är på bilden. Känns lite overkligt att jag varit så stor en gång i tiden.

2009-03-10 @ 11:25:30
URL: http://mnl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hittade hit via facebook. Har ju bara sett dig en gång innan Lasses födelsedag och det minns jag knappt. GRATTIS! Vilken bedrift du lyckats med, det ska du va stolt över! Tor hälsar också!

MVH// Malin

2009-06-03 @ 15:19:36
Postat av: Johanna

Du är en motivation för alla som vill gå ner i vikt!

2011-11-10 @ 04:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)