Arbetsnarkoman

Jo det är jag. Måste bara säga det. När jag väl får ett arbete är det nästan som jag jobbar ihjäl mig. I helgen har jag försök få ordning här hemma och göra hemtentamen (som sket sig rent utsagt, efter att deletat fyra gånger så gav jag upp).

I dag kommer de och frågar kan du jobba lite till i dag till 21 i kväll?

Jaja mensan klart jag kan, Så jag har alltså jobbat från kl 8 på morgonen till kl 21 på kvällen.

Ett som är säkert det lär dröja två månader efter min första lön innan jag får hjälp från soc igen. (jo det är så, de räknar ut hur länge jag ska leva p lönen och sen blir det så).

Jag har dessutom fått förlängt åtminstone 14 dagar, efter det får vi se hur det blir. Men har jag tur får jag stanna kvar och jobba ännu mera efter de är färdiga.

Men än så länge är det fram till den 14 april.

Det kommer mer uppdateringar efter i morgon, alltså bättre och varje dag igen, för då jobbar jag mellan 8-17 som ett normalt arbete. =)

Men jag lovar att jag ska skärpa till mig. Nu är jag dock tvungen att stupa i sängen så trött är jag faktiskt. har hållit igång sedan kl 5:37 i morse och det tar lite på kroppen.

Men ett som är säkert jag älskar att arbeta och då spelar det egentligen ingen roll vad dt är jag gör. jag blir helt lyrisk av att få jobba och jobbar allt jag bara kan.

Är det fel på mig ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)