Åh så spännande.

Har varit på utbildning hela dagen, och lärt mig en massa spännande saker om mitt nya jobb. Ska ju börja med kundtjänst i morgon för telia. Dock vet jag inte vad jag ska jobba med ännu. Det får jag reda på i morgon efter kl 9 när våra kundtjänst växlar drar igång. Kl 10.45 börjar jag mina sista utbildningstimmar. Kl 13 är jag färdig och börjar i växeln på en gång och kör på fram till kl 21. Så det blir en lång dag i morgon, Men det ska bli så spännande. Har börjat bli riktigt nervös nu faktiskt.

I dag kom jag hem vid 18 och har hunnit med att både bada, kela med hudnen och göra en ordentlig laddning mat, så jag kan ta med mig en ordentlig lunch i morgon och på fredag. (ska jobba då också).

Men det har varit en tung dag i dag, har druckit en massa kaffe, och ätit min kycklingsallad, Den stod jag mig på fram till jag kom hem, så jag blev inte ens frestad till att trycka i mig kakor som de andra gjorde. (att se dem trycka så många som möjligt, fick mig att minnas hur jag själv var för några år sedan, då jag också gjorde sådant).

Men jag har lite upplägg för saker jag ska skriva ner här i bloggen. det blir dock lite mindre inlägg till på fredag kväll när jag kommer hem. Eftersom jobbet är så pass nytt och det krävs en del av mig för att lära mig alla system som ska användas.

I morgon kväll ska jag däremot tala om vad det är jag jobbar med. Då får ni veta vad det är för ntt jag gör för telia. =) Jag ser faktiskt fram emot att arbeta för dem, de verkar vara toppen och de flesta av deras andra produkter kan jag eftersom jag själv är kund hos dem. Men det som kommer i morgon är tydligen helt nytt, och det är verkligen tätt det där locket.

Så jag hoppas redan nu att det går så pass bra att telia och vendator i famtiden kommer samarbeta med detta. Annars blir det något annan form av kundtjänst jobb, eller sekreterare, reception. just nu känns det här super bra.

Så ska jag kolla runt lite på det här med juicer och räkna på det, funderade på om jag ska ta en jouice detox och rensa kroppen. Skulle nog behöva det känner jag. Rensa ur kroppen. Så ska jag in på hälsokosten och kolla sådana där faste detox grejer som man kan köpa, se vad det kostar och hur man gör.

Men jag ska leta vidare ett tag till först.

Har ni tips på var jag kan finna material om detox, eller om ni provat själva får ni gärna tala om det för mig. Så jag kan lära mig lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)