Till minne av Theres.

Ingen har väl missat det ofattbara som skett Theres Johansson Rojo. Jag har det inte, tidningarna skriver om det varje dag, nya saker kommer upp hela tiden och det verkar som inte enns polisen riktigt förstår hur eller varför det skedde. Jag tror itne vi vanliga som inte står henne närmast någonsin kommer få veta varför. Jag hoppas bara att hennes vänner och anhöriga får svar på sina frågor.

Jag fann hennes minnesblogg, och ni som vill kan besöka den. dela era tankar och ge erat stöd. Även om ni inte skriver något syns ni på statestiken och de kommer veta att ni varit där.

Besök bloggen genom att klicka på bilden. Ta en minut och skänk det tragiska en tanke, hoppas på att samhället ställer sig upp och på ett eller annat sätt gör gemensam sak i att försöka stoppa det ungdomsvåld som bara blir värre och värre.




Jag hoppas att det här visar att det är dags att göra något, inte i morgon inte i övermorgon, hellst för flera månader sedan. Visa att ni inte stöder våldet mot ungdomar. Sprid denna blogg som en påminnelse, låt inte minnet av theres  försvinna. Även om ni inte kännde henne, eller hennes familj berör detta alla. Visa erat stöd för att stoppa ungdomsvåldet. Som denna gång slutade i en 15 årig flickas för tidiga död.

För att läsa mer om Theres:
ungdomasvåldet

Mordet på theres (fler länkar längst ner i artikeln)

reaktioner, tankar och minnesord.


Kommentarer
Postat av: anna / mikael

feet söt hedder<33 // anna<33

2010-10-23 @ 17:09:03
URL: http://okalon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)