irritationen kryper.....

I dag har jag gjort nästan ingenting. Suttit och försökt få ordning på ett kontaktformulär, som jag nog ger upp med om ingen som är bra på att koda kan hjälpa mig. Har hittat fyra olika instruktioner och hur jag än gör (följer till punkt och pricka), så fungerar det inte. Tur är har jag använt mig av mina testbloggar hela tiden, så jag inte förstört något i orginalbloggen.

Så nu är jag så irriterande och besviken när jag inte får det att gå ihop. SÅ därför tar jag en liten paus och hoppas på att någon kan hjälpa mig med det, annars lägger jag ner det. För nu är jag så det kokar, blir bara skräp av det. Jag menar hur svårt ska det vara att få en snygg ruta att komma upp när man klickar på kontakt (inte ett nytt fönster) ?

När jag blir irriterad och det inte funkar, har jag märkt att mina tendenser startar direkt och jag börjar bli rastlös, sen går jag och kollar om jag finner nått att äta (tur att jag inte har nått hemma som kan skada min kropp).

Ska göra en kopp te, och försöka lugna ner mig lite, så jag inte är så irriterad över det här skiten. ska även börja skriva på lite inlägg som ska publiceras här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)