Gamla dagboksinlägg.

Japp de har äntligen kommit till rätta. Så nu ska jag bara försöka tyda dem och skriva rent dem så jag ser vad som står.

Sen ska ja gger er bitar ur min gamla dagbok med liten reflektion från mig. Dock lär jag inte ge er hela dagboksinägg, då jag inte vill avslöja allt ;-)

Men ni kommer få mycket, så nu måste jag bara försöka få ordning på dem så jag ser vad som står i den först och främst, det är nämligen handskrivna blad ur kollegieblock.

Men de har kommit fram och jag ska bevara dem. =) Jag har fler inlägg på en hemsida på datorn och där kommer jag gå in och plöja ut flera, som ska sparas.

Jag har dock inte skrivit så mycekt om mitt ätande under det frsta året, då ser man mest mina humörsvängingar, under 2006 när jag åt som värst och dessutom gick på cipralex, så har jag bara skrivit ett fåtal inlägg om mitt ätande, men då var det mest om maten imitt liv när jag skrev. (Ni kommer få mer detaljer härifrån, speciellt i min självbio).

Så nu vet ni att ni kommer få lite inblick i hur jag betedde mig under perioden med anorexi och hetsätning om vartannat. När jag dessuomt var nykär och hade totalt inre kaos med vad som är rätt och fel. Vad jag ville med mig själv och min framtid.

Men detta kommer dröja lite eftersom jag måste försöka skriva rent alla inlägg så jag ser vad som står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)