50 års fest

I dag ska vi ha en liten 50 års fest, till min mammas vännina, som fyllde igår. (Hon är typ min extramamma också), har kännt henne sen jag var runt 5 -6 år och hon har alltid funnits i familjen.

Så i dag blir det en massa grillat. pajer och liknande. Ska försöka fota lite. I dag kan jag också tala om att det inte finns några restriktioner, jag kan äta precis vad jag vill. (dock ska jag självklart sluta när jag blir mätt).

nu ska jag återgå till att hjälpa till här hemma. I kväll ska jag dricka te och spela ett online spel som jag funnit kärlek till, som får mig att slappna av och som dessutom var gratis att spela =)

Hoppas ni får en underbar dag. (här blir det regn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)