Tips för att samla poäng för Gratis Mat.

Återigen.

Jag har hittat en sida som jag gillar och vill rekomendera. Genom att bli medlem och göra undersökningar, delta i tävlingar, handla etc, kan man samla pengar som sedan omvandlas till presentkort (fraktavgift tillkommer), på Hemköp, Willys, Lidl och Ica.
Våra vanligaste mataffärer som vi mer eller mindre handla i dagligen.

Medlemskapet är gratis och kostar er ingenting. Ni kan sedan värva vänner som ger er 10 kr/ vän och som sagt göra undersökningar så ni får fler "pengar". (man samlar pengar i stället för att samla poäng)

ska ni tex ordna en prenumeration (detta är bara ett exempel) på en tidning, kan ni  kolla om det finns erbjudande om den på sidan. Finns det det, kan ni i så fall göra prenumerationen genom dem och samtidigt få lite poäng som så småningom kan växlas in mot ett presentkort (fraktavgift tillkommer).

Tycker detta var en samrt grej eftersom jag nu driver en matinspirerad blogg, måste jag ju bara tala om att den finns.

klicka på bilden nedan så kommer ni till registreringen, samtidigt bidrar ni mig med 10 kr till mitt samlande för presentkort.


(funkar inte länken medela mig via mial, så mailar  jag er i stället).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)