suck

jag skulle ju ljugaom jag sa att min hemtentamen går bra. Får bara inte ihop den alls. 3 frågor och max är 15 på varje, hälften för att bli godkänd och jag är så sänderstressad att jag bara vill lägga mig i fosterställning och gråta.

men men är väl bara att försöka lite till. Den ska postas i morgon, men kommer jag inte längre än jag gjort, så kör jag nästa tentamenstillfälle. Dock ska jaginte ge upp ännu, ska verklgien köra stenhårt under dagen så jag kanske kan få ihop det hela till slutet.

I morgon blir det en hel del plugg, ska till MiRoi och skriva ut lite skolpapper. Och sen sitta och plugga, kl 14 kommer en människa från arbetsförmedlingen i stockholm och vill prata om det här med MiRoi och vad jag och några till tycker om det, eftersom de har köpt tjänsten.Sen blir det hem till mamma och hjälpa till med städningen efter flytten.

Nu ska jag göra te, äta ett par ägg och fortsätta med tentamen, i kväll kommer bild på mina kokospannkakor. (funderar på att rusa till öb och köpa en liten ixer, då min stora inte är så bra på att göra mjöl av kokosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)