Så där lite uppdaterat.

Var ju bara tvungen att lägga in bilden på min hamburgare i receptet. =)

Måste säga att jag är nöjd med den faktiskt, fast det ser ut som något som en karl slaffsar i sig framför fotbolls VM i soffan med polarna tillsammans med en stor stark.

Nu vet jag faktiskt att man kan som tjej, slafsa i sig den framför något annat program, under sommaren är det dessutom grymt gott med en kall folköl till. (Fast nu får jag inte dricka folköl) =)

Så titta in där när ni känner för det, gör ni biffar eller liknande behöver ni inte ha lika mycket ost på som jag har, men det blir så fruktansvärt gott med osten till .

Fler uppdateringar är på väg, men man måste ta dem i turordning. så tills vidare får ni njuta av denna bild.

TacoPajs bilden kommer när jag lyckas göra en tallrik som inte blir så grisig. När jag kommer på att jag ska ta bilden innan jag börjar äta av den.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har aldrig någonsin påpekat om att antalet besökare skulle "spela någon roll". jag frågade vad som var "många besökare":)

2009-01-06 @ 22:32:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)