OK första avklarad.

Så nu har jag mailat in matte c inlämningen till i morgon, så det får helt enkelt bära eller brista.

Nu ska jag ta en kort paus, sen blir det till att läsa färdigt och göra färdigt min hemtentamen. Den måste bli färdig i helgen och skickad. Så det blir itne mycket annat gjort för mig.

När jag är färdig med detta, ska jag lägga in receptet på min chokladmousse dark Pistachio och bild på hamburgarna.

Just det jag har uppdaterat Hamburgare receptet med tips på tillbehör för att göra det ännu bättre till LCHF kosten.

Nu en huvudvärkstablett, mer vatten och mat, för att fortsätta med hemtentamen sen.

Hoppas ni har en bra första dag på året. jag ska hålla mig flytandes eller åtminstone försöka med det.

Så jag kommer kanske vara lite tyst ett tag, kommer in och skriver när jag behöver en paus. Men i annat fall hoppas jag ni kan vänta till på söndag eller lördag ;-)

Nu påfyllning av energi, sen åter till böckerna.

Kommentarer
Postat av: Nettie

Hej!



Jag trillade in hos dig på MåBra och såg att du

hade en blogg. Till det roliga... Jag är 2 cm

längre än dig och startade på samma vikt som dig

(115 kg) för två år sedan. I dagsläget har jag

stått i princip stilla i ett år (85-89 kg) men

tänker nu ta tag i både kosten och träningen igen!

Det verkar som att du skriver MASSOR om vikt/hälsa/kost (rätta mig om jag har fel då jag inte hunnit läsa så mycket än...) så jag tänkte härmed bli en hängiven läsare ;)

Hoppas ditt 2009 blir UNDERBART!!

MVH Jeanette "Nettie" Sandström

2009-01-01 @ 23:04:24
URL: http://www.nettie.me
Postat av: nadia karlsson

Jag försöker skiva om så mycket som möjligt ur alla perspektiv om vikt/kost/hälsa. Dock har jag valt fokus på lchf och Gi eftersom det är så jag äter idag efter att provat diverse svältkurer.



Att du har stått stilla på mellan 85 -89 är toppen då har du kommit ur jojo och har större möjligheter för att kunna komma neråt i vikt. Jag ska hålla tummarna för dig att det går bra oavsett vad du väljer. Glöm bara inte fett när du tränar, det behövs för att bränna fett. ;-)



Hoppas ditt 2009 också blir jätte bra, alltid lika kul med nya läsare.



/Nadia

2009-01-02 @ 16:35:30
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)