Något fattas.

Jo jag har upptäckt att något fattas här på bloggen vad kan det vara?

Jo jag tänkte det att jag ska berätta lite mer om andra kostråd än bara det jag själv äter, som idag är mer lchf än något annat.

Men många vill ju äta GI tex eftersom det passar dem bättre, så jag tänkte skriva lite mer om GI och vad det är för något. speciellt som det faktiskt är något som hör till all kost.

Jag ska även berätta lite om det hä rmed energi (speciellt osm jag märkt att jag själv ätit för mycket energi den senaste tiden vilket gjort att jag stått stilla), Då kommer jag även berätta lite om kcal, och hurm cyekt man bör äta enligt rekomendationerna.

Ja varför skriver jag då detta, eftersom jag i annat fall är såld pålchf och kör den varianten själv.

Jo för jag är medveten om att alla faktiskt inte klarar av att hålla en lchf eller gå neri vikt av den. Några mår dåligt av den och andra går bara upp i vikt med den. Så för att de ska kunna få lite kostråd av mig och mina erfarenheter, så kommer jag även berätta lite om det. Om vikten att finna sin egen livsstil.

(obs jag är inte licensierad kostrådgivare, vid all form av bantning eller kostomläggning, kontakta er läkare eller rådgivare, mina råd är baserade på personliga erfarenheter, det som funkar för mig kanske inte funkar för dig. Jag satsar på att bli licensierad innan året är slut, då kommer jag berätta detta. Men fram till det händer, ha kontakt med läkare, speciellt vid diabetes sjukdomar eller andra sjukdomar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)