I dag blir det dåligt med inlägg.

Jag ska nämligen köra en intensiv helg med studier och städning.

Måste städa lägenheten så jag blir mindre stressad över allt som behöver göras.

Men innan jag kan sätta igång med detta, så har jag en hemtentamen att göra, så dagen kommer ägnas åt att läsa färdigt de sista sidorna om budget och sedan ska jag börja med att svara på de 4 frågor osm tentan består av. 4 frågor och 10 poäng på varje. Det är alltid svårare när man ska skriva mycket på en tentamen. När jag är färdig med detta, kommer jag lägga ut recepten och fortsätta mina uppdateringar.

Så vi hörs i kväll eller i morgon kväll. Då ska nämligen tentan vara färdig och lagd på postlådan. Så jag kör på i dga och i morgon, så det är över sen.

Hoppas ni får en bra helg, det vet jag att jag kommer att få även om jag måste plugga hela helgen.

Så på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)