Hålla koll...


Jag ska ju börja hålla koll på hur mycekt jag äter och jag äter i rätt proportioner.

Så jag har bestämt mig för att ge minmat.net en ny chans.
Där kan man registrera sin mat varje dag, kolla hur mycekt kolhydrater etc den har innehållit. Samma sak nä rman gör olika recept, kan man kolla innehållet för tex en hel tårta och på så sätt sedan uppskatta hur mycekt man kan äta av den.

Rätt bra faktikst. Jag har haft lite svårigheter med sidan förr (varit lite trögfattad), men nu ska jag ge den en ny chans, och börjar föra dagbok på måndag då jag på allvar startar Atkins fas 1 (mer om detta kommer på måndag).

Ska länka till minmat.net i vänster marginalen så ni finner den enkelt. Registrera er och kolla runt om ni vill.

Sidan är och kommer alltid att vara 100 % gratis utan dolda avgifter.

(är ni aktiva på kolhydrater i fokus, vet ni att de flesta på forumet använder sig av den sidan för att kolla maten.

ni kan också klicka på bilden här uppe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)