Föreläsning i kväll.

I kväll är det dags, då ska jag på föreläsning. Det är Dr. Annika Dahlqvist som kommer till lilla sandviken och håller en föreläsning om att äta rätt.

Så då kan man kanske förstå hennes sätt att äta lchf på ett bättre sätt. Kul ska det bli och jag ser verkligen fram emot det. Ibland är det lättare att förstå om man får det berättat för sig.

Ska ta med mig penna och papper och göra lite anteckningar. Så kanske jag kan dela med mig av något nytt om mina tankar kring föreläsningen.

Så mellan 18.30 och 21 kommer jag sitta spikad i en föreläsningsstol på folketshus.

Kommentarer
Postat av: Emma

Intressant, skulle också vilja se henne

2009-01-12 @ 20:03:45
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: nadia

tycker hon var helt ok att lyssna på.



Jag lever dock mer efter Atkins och kommer fortsätta med det,hans råd funkar för mig, och det mesta hon pratade om visste jag redan =)



Men helt klart får du chansen tycker jag du ska gå på en av hennes föreläsningar.

2009-01-14 @ 09:13:19
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)