CV utskickat till många

I dag har jag suttit hela förmiddagen och skickat ut Cv, personligt brev samt mina betygsdokument till typ alla redierier som har hand om passagerartrafik i Sverige.


EckerÖ linjen har fått en kopia.
Stena Line har fått en
Tallink Silja line har en
och
 Viking line har fått en.

Nu får man bara vänta och se om det ger nått, det är skickat och ligger hos dom att bedömma om jag är tillräckligtbra för att få jobba. Det skulle vara skönt, amn tjänar ju bra ombodr på en båt och det är ett kul arbete. Något som jag skulle kunna tänka mig att göra jämnt.

Fowler kommer vara hemma hos mamma och bröderna (om han inte är hos f), när jag jobbar. Men med ett arbete ombord på ett fartyg har jag ju råd att betala dagisplats åt honom hos dem =) (samt kastreringen).

Så nu får vi vänta och se vad som händer och sker mer kan man inte göra.

Ska kontakta arbetsförmedlingen sjöfolk också och se om de har fler som söker personal.

Men det får nog räcka med arbetsökande för dagen. ska skriva ut min hemtenamen, och gå hem om 30 min. Ska bara ta det lugnt idag och slappa lite. (tänkte dock cykla 30 min, som jag gör varannan dag.)

Vi får helt enkelt höras lite senare i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)