Ändringar igen.

Jag kommer inte läsa Japanska just nu i alla fall.

Det enbart för att datorerna strular och jag behöver uppdatera dem ett par snäpp. Eftersom jag inte har tid ork eller råd att göra det just nu, väljer jag att vänta till nästa gång de kör kursen. Jag har en cd till boken, så jag kan börja träna själv, så får ja gju en bra början till nästa gång. (om jag då behöver det)

Så i stället koncentrerar jag mig på allt annat jag ska göra. Läsa färdigt lite böcker, och sådant. Försöka se vad jag får för jobb.

Jobbet på Briggen Gerda har jag fortfarande chansen på, det blir beslut och förhandlingar under mars månad. (ett tag kvar, men ändå har jag inget jobb innan dess, så är ju kanon om jag får det).

Så fortsätter planeringen av företags starten. Tror jag har börjat få ihop det, har börjat fundera på prissättningar och vad som ska täckas i kostnaden utom arbetstimmarna. Så det är mycket planering som ska göras.

Jag har även börjat fundera på lokaler hur jag ska göra, ska jag hyra en men var ska de tligga i anslutnign till något. var behövs företaget mest, i sandviken eller i Gävle.

Det är mycekt att tänka på men det faller på plats. I morgon ska nästa få kolla lite på andra utkastet, bara för att se om det kommit en röd tråd i affärsídén.

Ni som oroar er för min affärsidée framförallt ni som redan har företag och är medlemmar av min familj. Kan jag avslöja att den rådigare jag idag har som hjälper mig på MiRoi, är konsult. Han blir inhyrd för att göra Affärsidéer, Han har jobbat med några av de största företagen. Han jobbar inte bara i sverige i kina också, och har en grym erfarenhet. Så jo jag är i goda händer. Han säger alltid sanningen och vägleder mig. Så ni kan känna er trygga precisi som jag, för han kommer inte låta mig söka pengar för att starta utan att min affärsidée är 100 % fungerande.

Vet ni hur skönt det känns med den formen av coaching även om han har mycket annat att göra, så har vi mailkontakt nu några veckor, men att veta att en sådan person uttalat att han tror på min idée. =)

Så i morgon ska Ulf få läsa igenom den, så ska vi uttnyttja hans kontakter lite för att se vad vi kan få in för tip och idéer från företag runt om , ifall de är villiga att bli kunder., =)

Så ja det är i full gång. Samt att jag kommer uppdatera bättre här igen, det eftersom även bloggen går in under företaget sen när det startar upp.


Men nu har ni fått lite uppdateringar, ska gå o lägga mig tidigt i kväll, Så vi hörs igen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)