Vet ni vad

Jag ska göra vilken dag som helst.

Jo chokladbiskvier, a`la LCHF sockerfira sådana.

Dock kommer jag inte göra med smörkräm i mina tycker inte det är nå vidare utan socker, så då gör jag en chokladtryffel i stället. Ska bara leta fram receptet på tryffeln, och köpa hem osaltat smör. Sen blir det biskvier och bild på dem, så kan ni bjuda på nått gott till på lördag. Ni som firar alla hjärtans dag. (umm det är på lördag va?)

Jag firar inte alla hjärtans dag och har aldrig gjort det. Däremot ska jag prova att göra biskvierna nu när jag äntligen klurat ut hur jag ska bära mig åt..

Så receptet med bilder får bli min present till er på alla hjärtansdag, även om ni får öppna den lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)