Bloggbok

Har införskaffat mig en skrivbok från ikea, som ja gkna skriva ner alla tankar och idéer till blogen i. Blir lite som en dagbok som jag sitte roch skriver i. Fast med saker jag vill ta upp i bloggen.

Så just nu sitter jag och skrive rin lite recept i den och saker jag ska försöka ordna för publicering här.

Ska även börja med mitt personliga brev som ska med ansökan till höstens utbildning. Nu har jag en refernt men vet itne riktigt, måste hitta en andra och vet inte riktigt vem jag ska be vara det. Hade kunnat be någon i slökten att göra det, men de blir inte godkända som referenser. Så nu sitter jag och funderar på vem jag kan tänkas använda. Troligen tar jag min coach jag har nu.

Känns så himla spännande jag har även börjat planera detta i huvudet. Jag kommer fortsätta skriva om det här som ajg redan skriver och kommer int ebehöva ändra bloggen något. Det jag ska utbilda mig till är Beroendeterapeut med inriktning mot matmissbruk. Då har jag jobb i framtiden, samtidigt som jag får chansen att göra saker jag själv finner fel inom vården på rätt sätt. Så som att ge alla samma möjlighet till vård, och inte neka för att de inte är tillräckligt sjuka. Jag kommer även kunna hjälpa fler att återta kotrollen över sitt liv, och de slipper kämpa mot tex ätstörningar ensamma.

Så nu ska jag skriva ett ordentligt brev till dem om varför jag vill gå utbildningen samt berättaom mina erfarenheter.

Jag bestämde mig inte till 100 % förrens min lillebror upplyste om att det ju ändå är det ja ggör varje dag, så varför inte skaffa sig det som ett  "riktigt" jobb samtidigt.

Så nu sitter jag och funderar på vad jag vill ha med i min ansökan och hur jag ska skriva ner det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)