Anställnings intervju.

Det talade jag aldrig om. I dag var jag på ett företag som heter Vendator som sökte folk under Mars månad. (jo bara en månad planerad). De ska sköta växeln åt telia under denna månad och sökte lite folk som kan arbeta kundtjänst och svara på inkommande samtal.

Så jag var dit idag och fick prata med en av cheferna. Och ja vad ska jag säga. Det gick bra.

Jag fick jobbet på stående fot, (a eller jag satt ner, men i alla fall).

Så på måndag påbörjar jag lite utbildning för telias räkning och samma sak på onsdag, sen efter det börjar jag jobba heltid. Det ger inte mycket pengar. (85 kr/ timme). Men jag får chansen att prova på arbetet, och se om det är något som passar för mig i framtiden.

Sen kan jag få möjligheten till förlänging om de ser potential i mig och om jag lyckas bra ifrån mig. Då kan det även bli andra uppgifter om jag har tur.

Men vi börjar Mars månad först. Sen får vi se om det ev blir en månad till, eller flera.

Men det ska bli kul att få prova på för att se om det verkligen passar mig. Blir som en betald praktik.(fast jag jobbar) .

Så nu har jag en sysselsättning under mars månad. Då blir soc glad, över att slippa betala till mig i april (om jag får tilräckligt med pengar vill säga).

Går det dessutom bra kna jag och några till få fortsatt jobb hos vendator. (Så under mars månad bestäms det om jag har någon fallenhet för yrket ;-)

Just det ansökan till skolan kom fram som den skulle och jag saknade inget i den. Så nu väntar vi på svar därifrån också, samt att jag själv ska bestämma mig till 100 % om jag (ifall jag blir erbjuden en plats), ska fortsätta skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)