Inga pengar kvar, vad äter ni i slutet på månaden.

Jag kommer framöver äta en massa rostbiff. Håller just nu på att portionera upp rostbiffen som jag köpt, i mellan 100-125 g påsar. Jag kommer med andra ord framöver kunna äta en massa rostbiff. Billigt var det också, 30 kr för lite mer än 600g förpackningar. Som hittat.

Har skrivit färdigt Gi texterna så de kommer att publiceras under veckan. Så kommer jag även skriva färdigt LCHF texterna. och de andra texterna.

Så det kommer lite mer texter, har lite av nervositetsblock just nu medans jag väntar på svar från SCÄ, på min egenanmälan. Samtidigt funderar jag på om jag ska köpa ett års medlemskap i viktklubb, så jag lär mig det här med att äta rätt mängder per portion. Så jag kan få kontroll över mitt hetsätande och inte överäta mellan hetsattackerna. jag kommer troligen vara tvungen att väga och mäta maten i varv resten av mitt liv, då det är en ätstörning jag har. Detta så jag inte äter för mycket men framförallt inte kommer äta för lite. Det blir en del i mitt tillfrisknande speciellt om inte scä hjälper mig, då får jag försöka kämpa själv vilket kommer bli tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)