håll tummarna

Nu börjar det lätta lite.

Jag har nu gjort färdigt ansökan till ätstörningsenheten och ska posta den i kväll. Även om jag fortfarande känner mig osäker. Men det ska iväg. Det blir till att söka hjälp i stockholm eftersom gävleborg inte har någon hjälp för mig med hetsätningsstörningar.

Jag har nu skrivit färdigt texten om GI (gjorde några små ändringar), så nu ska den bara in på datorn och sedan ut här. Så det kommer allt eftersom. Jag hoppas ni kan ha tålamod med det. De andra texterna kommer också så småningom.

Håller just nu på att städa i ordning datorn så jag får den som den var innan allt strul med butiken blev.

Men jag vill att ni håller tummarna för mig att jag får komma dit, det är 3 månaders väntetid, men jag hoppas på att jag kan få hjälp, och livet känns inte allt för jobbigt just nu när jag vet om det. Det är bara att vänta och hoppas på att jag får komma dit så snart det finns plats. Då sätter jag mig på bussen och åker på en gång.

Kommentarer
Postat av: Lasse Rimpilä

Heja Nadja kämpa på.Du hittar någ snart det du söker.

Kram Lasse

2009-12-04 @ 07:59:49
Postat av: Nadia Karlsson

det hoppas jag, bara jag får ett ja så vet jag att mycket kommer bli bättre.



tack för stödet.

2009-12-04 @ 21:36:36
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)