Nya bilder på gång

Tänkte ta lite nya bilder nu i helgen som jag kan ha som före bild. Har ju kommit igång med tärningnen lite (även om jag inte har någon rutin och kanske tränat en gång senaste veckan).

Men jag kände att det liksom kunde vara lite kul för mig själv att ha det. Så jag ska göra lite nya bilder i morgon. Blir dock bara figuren som kommer fotas. Så ska jag göra det allt eftersom cm försvinner =) (jag vet inte om jag kommer använda vågen igen förrens jag byter storlek på kläderna. Men känner jag mig själv kommer jag göra det ganska ofta). När jag kör mitt 8 veckors program så kommer jag inte väga mig. jag kommer väga mig före och efter samt ta mina mått för att se om jag får någon bra skillbad på siffrorna.

när jag publicerar bilderna vet jag inte. Det beror på när jag lagt in dem i datorn. Men de är på väg i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)