Ny Lägenhet

Har hittat en jätte mysig lägenhet på bottenvånignen i det bostadsområde jag vill bo i. Men det är några fler innan mig osm har kollat på den, ett par stycken. Så efter jag såg den i fredags slängde jag iväg ett mail till bostadsbolaget och talade om att jag var intresserad av den. Så i morgon förmiddag ska jag ringa ohc bekräfta det, dessutom får jag förhoppningsvis reda på redan i morgon om jag får den eller inte.

Får jag den inte, finns det en två i hörnet på ovanvåningen som jag i så fall vill titta på och ha i stället för den (den har grymt stor balkong(längs hela lägenheten). Så det får duga i så fall, även om jag helst vill ha den där med uteplats. Men jag får bara vänta till i morgon och se vad de säger. Jag hoppas min tur har vänt ohc att den tillfaller mig. Så kommer jag bli världens lyckligaste.

I morgon är semestern slut och jag börjar jobba igen, och det är väl tur, för nästa månadslön kommer bli mindre än när jag gick på soc, så jag ligger väldigt dåligt till med pengar just nu. (tycker jag har så kass ekonomi trotts att jag jobbar, kan kanske bero på att jag får betla full avgift till väldigt många instanser).

Men men förhoppningen är att jag får lägenheten då kan jag fokusera på flytten och träningen, så kommer allt att ordna sig.

Ska upp 4:15 i morgon bitti så det blir inget blogg inlägg mer idag, ska fortsätta skriva i morgon och fixa med bloggen, hoppas ni haft en bra helg och håll tummarna för mig i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)