Jetlagad...

Jag har varit helt jetlagad hela helgen efter jobbet förra veckan. Därav att jag inte gjort färdigt sidorna och länkarna till vänster. Men jag har bestämt mig för att inte stressa. Jag har däremot funnit lite fakta och information som jag ska använda i mitt skrivande av alla texter. Så samlar jag även på en massa länkar och har funnit lite nytt kul som jag tror ni kan gilla. Om inte annat är det en del sidor för recept blandat av allt möjligt som det är idag.

Men jag ska se till så  jag jobbar med bloggen udner veckan mellan packandet, arbetandet och tränandet. Jag får helt enkelt ta en sak i taget, annars blir det så mycket och inget blir gjort. (Mitt liv i ett nötskal). Eller så görs allt i sista stund.

I dag har jag ägnat mig åt min huvudvärk som jag har haft under hela helgen. Samt att jag har diskat lite och gått prommenader med hunden för att se om den friska luften skulle hjälpa mig mot huvudet. Men det gjorde det självklart inte. När jag får sådan här huvudvärk sitter jag inte mycket vid datorn då det inte hjälper mot värken utan snarare drar det mot migrän i stället. Något ja ginte vill ha när jag inte vet om det blir min sista vecka på jobbet nästa vecka eller om jag har turen att få jobba en vecka till eller två. (det är nog det här som stressar mig mest och tar upp mest av min tid just nu).

Dessvärre kan jag inte styra över om jag får jobba mer eller inte. Jag kan bara ge gärnet 200 % just nu under tiden som jag har jobb och hoppas på att det ger mig mer arbete. Jag måste försöka hålla fokus på alla mina projekt just nu är det arbetet som ger mig pengar så jag kan leva. (jag har just nu ingen reklam på bloggen, då jag inte anser mig ta den tid det krävs för att ge mig rätten att ha reklma här).

Så just nu står fokus hos arbetet, när jag får jobb under en längre preiod kan jag slappan av lite och börja lägga krutet på andra saker också.

Sen vill jag att innehållet i min blogg ska bli så bra som möjligt, så jag vill inte slänga ur mig inlägg om de viktigare bitarna som jag känner är lite för dåligt skrivna. Så därför dröjer de lite. Jag har blivit lite av en perfektionist. Eller rättare jag har inte bestämt mig för hur jag ska lägga upp mina skriverier. Men jag har en ide om hur jag ska göra.

Ska snart ut med hunden igen. Ska lägga mig vid 20:30 eftersom jag ska upp 4:30 i morogn bitti. Jobbar förmiddag nästa vecka och det ska bli så grymt skönt. Älskar det skiftet jag har nu och i morogn kommer de hem från semestern, så då blir det ännu bättre.

Nu ska jag ta en migräntablett för att dämpa huvudvärken ordentligt till i morogn. (I morogn eftermiddag ska jag tvätta hos mamma men skriver igen när jag kommer hem).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)