Anledningen till torka

Fick i måndags reda på att jag ev jobbar min sista vecka denna vecka, det bekräftades i går efter en dags väntan. Så jag har bara inte haft motivation att skriva då jag börjat fundera på nästa yrke och vad jag ska prova på att jobba med härnest. nu har jag ju sett verkligheten bakom en del av livsmedelsindustrin.  Så nu är det kanske dags för någon annan del eller något helt annat yrke. Ska fundera lite till. I morgon återupptar jag mina skriverier på bloggen och fixande. har ett par texter som nästan är färdiga för publicering.

I morogn ska vi ha kickoff för mig och mina kollegor från bemanningsföretaget. Så efter det kommer jag nog åka hem på en gång. ska ta phonehopuse på lördag tror jag för att kolla om jag behöver kvitto för att lämna in den på garantin. min skjutlucka har nått glapp tror jag för den funkar verkligen inte. Så måste jag skicka in papper till elbolaget, och till akassan så jag får akassa under tiden som jag letar nytt jobb. (om jag får den).

Så jag ber er stå ut lite till, för just nu jobbar jag gärnet sista dagarna, men kommer vara tillbaka på banan i morgon efter en tupplur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)