Tack för stödet

Till alla er som håller tummarna för mig.

Faktiskt gick intervjun bra och jag är en av dem som de kan tänka sig att anställa. De måste kolla igenom min sista reference och så kolla om jag passar i gruppen på 8 personer som ska jobba för dem. Men de lät väldigt possitiva gentemot mig och det är väl det som gör mig misstänksam.

Jag kan regler och lagar kring hyienen och jag har en ordentlig hotell och restaurang utbildning samt att jag jobbat på båt och klarar av lite tuffare schargong.

Men som med allt finns lite hinder för min del.

1 jag är 24 fyller 25 och de söker någon närmare 30.

2 det finns redan en massa fruntimmer och de vill helst anställa män. (så jag slåss om möjligen två platser).

Det som är min fördel är att jag har tillång till bil, eftersomjag får låna mammas under arbetet. Med tanke på tiderna det är, så har jag fördelen med det.

Oavsett hur det går, får jag svar i morgon under dagen, eftersom arbetet ska börja på måndag.

Så jag återkommer igen i morgon med om det gick hem eller inte. Om inte får jag bara gå tillbaka till arbetsförmedlingen på tisdag, när arbetet på Vendator slutar.

Nu ska jag ut med vovven, och sen sova en stund, ska ju upp till abetet i morgon och vänta på mitt samtal om det gick vägen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att det gick bra! Jag fortsätter att hålla tummarna :)

2009-04-30 @ 08:24:33
URL: http://konstenattleva.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)