Nu börjar det lugna ner sig.

Jo nu har allt blivit klart på jobbet, och vi kan äntligen arbeta. Vi fick lite fler arbetsuppgifter att göra, så vi har utökat våran egen sysselsättning.

Dessutom har vi så mycket att göra att jag jobbar i morgon söndag, samt hela Påsk  helgen. Hinner vi inte färdigt, så kommer vi kanske ta ett par dagar till. Men vi är många som jobbar. Inklusive våra chefer får sitta ner under helgerna och arbeta med oss.

Så det är en del att göra. Det är därför som jag inte har bloggat, ha inte velat göra det från arbetsdatorn. Utan jag gör det när jag kommer hem i stället. Nu när det dessutom har lugnat ner sig, kan jag ta mig tid till att gröa det eftersom man inte är så trött.

Och nu har ju våren kommit och snart sommaren, så det är dags att börja experimentera med sallader och såser. Grillningar och marinader. Det finns en hel del idéer som ska komma ut.

I dag kommer jag mest sitta och läsa, har sista delen i boken kvar att läsa, så ska jag även hämta ut en bok från affären, som jag beställde... (kokbok med sockerfria recept).

Det kommer bilder på dem i kväll, och lite berättat om böckerna.

Nu ska jag göra frukost, i dag blir det nått så enkelt som kokta ägg, på fincrisp,,o ch kaviar (jag vet kaviar är inte så bra att äta, men jag tillåter mig själv att göra det).

Så nu är jag tillbaka igen, och kommer berätta mer saker med jämna mellanrum (eller ojämna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)