Jag FICK jobbet =)

Jag är så glad.

Jag kommer jobba för bemmaningsföretaget Kelly services. De blir liksom mina arbetsgivare. Genom dem kommer jag sen bli outsourcad (uthyrd) till företaget Procordia ett norskt företag som idag är ägare av varumärken som Felix, Ekströms, Bob, Önos med flera.

Jag kommer jobba på fabriken i Hofors (en liten fabrik som inte är så modern som dagen brukar vara, vilket gör mig superlycklig). Tidigare hette denna Fabrik UpplandsPaj och gjorde  några av sveriges godaste pajer och muffins. (snacka eldprov fö rmig i sommar).

Så jag kommer börja hos dem på måndag, och så börjar vi med två månader, förhoppningen är att det kommer finnas möjlighet för oss att fortsätta efter det. (beror på behovet).

Så på måndag börjar jag ett nytt arbete, med nya arbetskamrater. Men jag ser verklgien fram emot det, speciellt med tanke på att det inte är modern livsmedelsindustri, då det bara är ett band och håla koll på. Här kommer vi få göra lite mer saker manuellt.

Så mitt stora eldprov blir i sommar, att klara av frestelsen. Men det känns som det inte blir något problem, har ju er som jag kan skriva av mig till när det behövs.

Tack alla ni som önskat mig lycka till. Ni har hjälpt mig enormt mycket. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)