Efterklok...

Ibland är man nog efterklok. Köpte härmoveckan Dinkelmjöl, och i den affären fanns bara ekologiskt dinkelmjöl för 56 kr. Så jag suckade sakta och tog det, eftersom det inte verkade finnas något annat.

Men ja i dag var jag och handlade och hittade för under halva priset. Det var dock inte ekologiskt, men har man krasslig ekonomi, så gör det inget.

Så nu vet jag att det finns andra sorter dinkelmjöl, så det ska jag tänka på till framtiden.

Veckohandlade eller tja det räcker nog längre än en vecka tror jag. Men jag ska se till så ni får en liten uppdatering på vad jag handlade hem till mig. (Har redan en massa mat i frysen och skafferiet). Men 300 kr blev det efter pant, och kuponger hos ICA.

Så inte så farligt i alla fall. Nu har jag en massa matlådor och en massa mat som bara är att ta fram och värma när man blir hungrig.

Däremot märkte jag att jag skulle behöva fler matlådor och fryslådor. Just nu är det mest påsar som allt hamnar i. Men men det tar jag tag i någon annan kväll.

Nu har jag en hög med bloggar att läsa  i lite grann och fixa till i morgon när jag ska iväg till jobbet, och med förhoppning kommer jag även boka in en tid för anställningsintervju i morgon också (eller på tisdag).

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saltå Kavrns olika mjölsorter är eko och brukar inte alls vara så dyra heller. De hittar man både på ICA och Konsum/Coop nu för tiden! :)

2009-04-27 @ 10:20:22
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com
Postat av: Nadia

Det var det jag hittade, hade ingen aning om att det fanns =)



Så ska man inte handla i en liten lantbutik även om det är ett prix, det blir dyrare då.

2009-04-27 @ 20:30:17
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)