Älskar framförhållning

Men vissa företag verkar inte ha det. I dag kom ett mial om att inspelingen sker på söndag i stället och att  det är direktsändning (ystad haparanda). Tanken var att jag ska hjälpa till som crew den dagen, men inte får jag reda på VAr , Hur och När. Så nu sjutton vet jag inte om jag tänker ställa upp.Jag jobbar fram till 16.45 och så kommer de nu och talar om att det börjar 17.45 (bussen är i gävle kl 17.30). Så hur ska man kunna ställa upp och hjälpa till när det mer eller mindre redan har börjat???

Ja ja vissa verkar itne ha framförhållning, så nu får vi väl se hur det går om jag ställer upp eller inte.

En ljusning i alla fall. Verkar som böckerna kommer i morgon så jag kan hämta dem i helgen. Läser ju en Psykologi bok också, men den är lite tung eftersom det är mycket engelska facktermer. Men det går bra, börjar komma in i det hela igen. (den får mig att vilja utbilda mig ännu mer).

I morgon blir det i alla fall en härlig kräft eller kyckling sallad och vitlöks dressing (hoppas de kan ta bort annanasen, för det är jag mer eller mindre allergisk emot. (är ingen stor älskare av det).

I morgon är det igång igen med arbetet, och det blir en kortare dag, eftersom det är fredag, så då passar vi på med att sköta lite hushålls sysslor som städning men framförallt tvättning. (de görs hemma hos mamma, eftersom jag inte får tvättid i vår tvättstuga).

När våren är här och det är ruskigt väder ute så behövs det verkligen, då är det avslappnande med hushållsgörande.

Så hade Elin en grej som jag ska prova i 2 veckor (egentligen ska man göra det i 6, men jag vill se hur jag reagerar på det först). Det är något som rensar ur kroppen (ingen kostersättning, utan tillskott). Jag ska berätta mer om det när jag får hem det samt visa lite bild och var man kan köpa det.  Man kan behöva rensa sig själv ibland, och då slippa en massa detox gör ju bara saken ännu bättre. För då kan jag äta som vanligt i alla fall och behöver inte köpa hem en massa konstigheter och leva på special kost i flera veckor. Hur nice är inte det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)