Viktrapport tillagd.

Blev lite inspirerad, så jag gjorde en ny sida på bloggen. Viktrapport heter den. Jag väger mig varje söndag och rapporterar in min vikt till MåBra så de som har den sidan kan se mina fram och motgångar.

Men eftersom denna blogg blivit en motivering för andra, så tänkte jag att varför inte göra en likadan här, och så såg jag en annan tjej som hade en. Då var det inget svårt beslut. Jag måste dessutom ha en nystart och den kommer på söndag, måste se till att få ordning på motionen, just nu står jag stilla eftersom jaginte tränar så mycket som jag borde. Det är faktiskt så att för att gå ner i vikt, måste man må bra psykiskt och fysiskt, De kommer oftast hand i hand. =) Så jag börjar motionera, för annars går jag inte ner i vikt och ju mer jag går ner dessto bättre mår jag, så enkelt är det =)

Men det blir ändring, börjar med cykeln i morgon igen och så kör jag varannan dag. Ska börja med att cykla för att hålla igång i 45 min. I början tror jag att jag kommer klara typ 25 min om enns det =) Men första målet är 45 min, sen ska vi kolla hurlångt jag cyklar på 45 min och se hur det ändras, vilka framsteg jag gör där och med min vikt. =)

 Ska kanske lägga in en tränings sida också eller nått liknande. ska fundera på det och se vad jag kan göra =)

uppdatering, det har blivit 25 min nästan varje dag i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)