Tacksam för ett litet sparande...

Jo det är jag. Under hösten har jag försökt lägga undan lite pengar i en burk, så jag ska ha till julklappar och betalning av avbetalningar.

Den här månaden hade jag två utgifter som jag inte räknat med, vilka jag tack vare sparande kunde betala, jag kunde även betala färdigt en avbetalning jag hade. samt en grym mobilräkning på 600 kr.

Hade jag inte sparat lite det här året hade jag inte kunnat köpa julklappar, men nu kan jag det =) Blir inga dyra eller lyxiga prylar. Det blir små och billiga i stället. Lite budgetshopping.

Så har jag även lagt undan så jag har en liten budget för mat denna månad. Jag har dessutom täckning så jag verkligen får mina räkningar dragna och betalda när de ska. Är man arbetslös är det viktigt med planering och lite sunt förnuft, så man får livet att gå runt.

Så nu är jag återigen tacksam för att jag haft ett litet sparande. tack också till F för att du varit och lagt dina småpengar i burken ;-)

Kommentarer
Postat av: Gracious E.

Smart att spara undan. Det borde jag ha gjort. Nu räcker pengarna nätt o jämnt :P Heh.

Take care.

2008-12-05 @ 14:42:03
URL: http://graciouse.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

Jag är som tvungen att spara, så när det blir bra med småpengar i burken, kan jag inte låta bli att räkna dem hela tiden som ett litet troll ;-)

2008-12-05 @ 15:02:06
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)