Synden drabbar somliga medsamma =)

I går var det vinmässa och jag kommer fixa lite mingelbilder därifrån då jag blev fotografen för kvällen =)

Så fuskade jag och åt en chokladbiskvi i går på lunchen och shit vad ont i magen jag hade sen när jag kom hem. Jag trodde faktiskt att jag skulle dö där ett tag. Men idag lever jag med insikten att kakor och jag går inte längre ihop. Utan det är förenat med grym smärta ;-)

Det är juförsig bra eftersom det nu blir lättare att hålla sig borta från kakorna i fortsättningen =)

Däremot blir det fusk i kväll med vispad grädde och blåbär har jag bestämt mig för (om jag orkar efter maten) nu ska jag göra te och se färdigt en film. Har fått tag i mina japanska böcker jag behöver till skolan, så de ska betalas i veckan och sen skickas de hem till mig =)

 Så hoppas ni haft en riktigt bra dag. och att den fortsätter lika bra som den har varit än så länge.

mingelbilder från sheraton kommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)