studier och biblioteket.

Var in på biblans hemsida och såg att jag skulle ha lämnat tillbaka en bok den 11/12, och inte den 15/12 som jag trodde. Ja ja inte så mycket att göra åt, konstigt förresten att jag itne fått någon påminnelseom det på mailen. Jaja jag bidrar i alla fall till bibliotekets inkomster.  under året har jag betalat in 69 kr till dem för försenade och reserverade böcker. Så nog bidrar jag till den lokala kulturen allt =)

Får ta mig dit i morgon och lämna tillbaka boken till dem.  Borde få mailet i morgon också.

Denna söndag ägnas åt Te och filt, samt studieböckerna. Har en massa läsning som ska försöka göras innan den 17. Så ska jag även försöka göra ett studieschema så jag vet hur jag ska disponera tiden under julen. Har en del att plugga så jag är på det torra till våren =)

Men men, ska fixa in min viktrapportering också och kolla igenom min lite annat till bloggen. Typ hur jag ändrar på den där förbaskade förskjutningen, verkar som inte vara någon som vet hur man gör.

vi hörs kanske lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)