streckt Sätesmuskeln.. =( (och kan inte stava)

Ok ska jag skriva så ni förstår. Jag har sträket aset, skinkan, häcken, rumpan. your choice.

Var ute med hunden och halkade, gjorde ett snyggt knä böj frammåt. gjorde inte illa mig, det gjorde jag inte. Men jag spännde häcken samtidit, kanske lite för mycket.

Så i kväll har jag återigen inte suttit på motionscykeln, det gör inte ont när jag sitter där, men före och efter när jag ska ta mig upp på den, då gör det ont...

Så vi tar en paus idag och kör i morgon igen, på månad kör jag för två dagar tänkte jag (om jag fixar det). Tisdag och onsdag är fredric nere och jag har lite möten på onsdag. så då finns inte all tid jag vill ha.

I morgon ska jag bara plugga och fortsätta knåpa på min design.

Ska även registrera allt som ska registreras, på måndag blir det veckans sammanfattning. Så även skriva in receptet på bloggen. (fisken blev riktigt god)

Nu ska jag fortsätta kolla efter typsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)