Min Filofax..=)

Den blev svart och heter Metropol A5.



Tyckte den var snygg klassisk stilren och i konstgjort material. (alltså inget kalvskin eller annat skin).

 Material
 Konstmaterial

Inredning
Ringmekanism: 30 mm.
Inredning:
Tio kreditkortshållare,
en fullängdsficka och hållare för anteckningsblock.
Två pennhållare.

Innehåll
Alfabetiskt register, Svart,
A-Ö Ämnes- och sifferregister
1-5 Linjal/markör
Adresser vita (10 st)
Rutade vita (25 st)
Kom ihåg (10 st)
Aktivitetsplan (10 st)
Linj. vitt block (30 st)
Kreditkortshållare Pl
astficka
Världskarta

Dagbok/Kalender:
2008-2009 15 mån (Okt 08-Dec 09) En vecka per uppslag

Jag som dessutom är student fick rabatt när jag handlade genom Mecenat. Så jag beställde via Filofax.se (länken går till orginalpriset) Jag fick med frakten betala 386:- vilket inte är helt fel. Så nu får jag snart hem en ordentlig filofax. ska om någon månad köpa en hålslag till den tror jag, kan ju vara bra att ha. Men ska kolla om inte det finns i bokhandeln till billigt pris först. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)