Lite Bilder på mig. 115 + (2007 och innan)

Efter mycket om och men och letnades i arkivet hitade jag faktiskt lite bilder på mig själv. Av ca 100 bilder fann jag 10 =)

Jag är itne mycekt av en linslus. Här kommer de två första i alla fall.


Det här är en bild från mig när jag var i Italien hösten 2006, troligen väger jag här över 115 kg, eller runt 115 kg.  Jag vet inte riktigt för på den tiden hade jag ingen våg och jag såg inte mig själv på ett ärligt sätt.



Här ser ni mig under vintern (troligen 06/07) Var på dp träff. Denna jacka kunde jag inte knäppa all, inte ens med kardborren som fanns. Vägde runt 115 kg här också (i dag kan jag knäppa jackan med tjocktröja under)




Här är jag före den 25 augusti 2007 och starten. Här är jag hemma hos mamma och vet att jag väger 115 kg. Kolla in vilken dålig hy jag har. Den är mycket bättre idag trotts min kost.

Här hade jag bestämt mig för att det var dags för en förändring och min resa skulle börja.

Nu följer återigen ett år utan en massa bilder.

Kommentarer
Postat av: A

Hej, jag har kört nutrilett i 4veckor idag!! wiihoo.. såg att du oxå kör med pulver.... hur länge har du hållt på?? Imorrn ska jag börja äta 1 mål mat om dagen o resten nutrilett / naturdiet i 4v,.. efter det blir det 4v till med ren kur nutrilett.. Kanske vi kan följas åt..



Mvh/A

2009-05-15 @ 19:10:27
URL: http://motlattasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)