Ibland bestämmer man sig snabbt.

Undrar om jag egentlgien har diciplin att köra bara pulver ett par veckor. Eller om jag ska köra det vanliga byta ut ett till två måltider till pulver. Det ska jag fundera på. Men det blir helt klart Twinfast´s twinlab jag kör, relativt billig och relativt lite kolhydrater. dessutom lågt GI.

Tänkte köpa två förpackningar när jag börjar, det blir runt 500 kr och ett hopprep för 60 kr, då blir det garanterat fraktfitt och jag har pulver hemma så jag kna se hur mycket och länge jag orkar köra.

Ska bli lite spännande faktiskt. Men inget jag börjar med förrens jag fått alla mina pengar och jag vet hur det ser ut i slutet av månaden/början av nästa.

Men jag tror att jag skulle behöva den lilla extra boosten för att komma igång ordentligt igen och få en kickstart.

Ibland kan man behöva en liten push för att komma frammåt ordentligt. Många vet nog vad jag menar. Då får jag en period utan mjölkprodukter och liknande också och kan känna efter hur det påverkar kroppen. Max jag kör blir två veckor enbart pulver (det är rekomenadtionen utan övervakning av läkare och dietister). Så det blir en kortare period. Men kanske det kan ge mig något i alla fall.  Vi får se.

Tycker sådant här är lite kul och spännande faktiskt. Något som jag gillar att göra här och där. Blir kanske en bra början på det nya året dessutom, har ju inte långt kvar i mål.

näpp ska göra en kopp te till, sen gå ut med hunden och fortsätta fundera lite på det här med pulvret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)