I morgon blir det bakning..

Japp, det blir det. ska juförsig städa hela dagen, men det är enkelt att baka samtidigt och avslappnande.

Ska börja i morgon med att ta hela köket, ska städa ur skåpen och liknande, göra rent ugn etc, ja en riktig storstädning.

Sen ska jag köra igenom vardagsrummet, och hallen. Ja en ordentligt storstädning, även inne på toalett och sovrum, samt mitt kontor. Så det blir en del städning i morgon.

Ska passa på att göra kokostoppar med cointreau och choklad, till julafton. (vill bidra med något till julen, nu när jag inte fikc pengar till att köpa julklappar). Så ska jag spara några att ta med mig till MiRoi när vi fikar, så kan jag också vara med och göra det, utan att de behvöer köpa special saker åt mig. (min Handledare äter också LCHF och GI, så de dyker upp överallt). Det står till och med skrivet som övrig information om mig från och med nu. Han tyckte det var riktigt bra att jag gjorde det då arbetsgivare tycker det är en intressant kunskap, speciellt om man har gjort det som en livsstil, som jag har. Då vet de och vi kan lättare undvika missförstånd. Min handledare tycker det är lika bra att skriva som om man har en matallergi.

Så nu finns det registrerat i deras databas.

Om ett par dagar eller så ska jag även göra kokospannkakor, som verkar vara grymt goda. Då får ni recept på det också.

känns skönt at tha kommit i gång ordentligt med kosten igen, och köra på. Just nu äter jag mest tacopaj, och på morgonen i morgon ska jag göra i ordning en äggröra (inte den i panna utan en på kokta ägg). Kommer ge er recept på det också. Det finns nämligen avocado i eller till.

Ja det blir en del recpet till.

Ska dricka upp mitt te och så ska jag gå en lång promenad med Fowler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)