Frukost + pulverdiet.

När jag bodde i Umeå och likadant när jag gick ner 20 kg förra året åt jag Twinlabs Twinfast till frukost varje morgon. Jag saknar det litegrann och funderar på om jag knaske ska köpa hem en omgång i slutet på månaden (tillsammans med ett hopprep)

Men det som gör mig tveksam är att det är 15 g protein, 6 g kolhydrater och 1 g fett / portion. Så jag funderar på hur det kommer gå tillsammans med min diet.

Men jag vet att jag hade ökad förbränning när jag körde det på morgonen, så kanske kan det vara värt att köra en sväng till just för den sakens skull.

Är det någon som vet om det finns någon anna pulverdiet som man kanske ska prova i stället som har mindre kolhydrat och mer fett =)

Ja ja ska kolla runt lite till, så beställa om jag finner nått bra.

Ska även köpa ett hopprep när jag har bestämt mig för vilken typ. Men troligast blir det ett vanligt utan handtag med bara snöre.

Hopprep är väldigt bra när man tränar upp kontitionen, så jag tänkte lägga till det i min träning morgon och kväll.

Denna vecka har jag itne tränat så mycket eftersom jag haft inflammation i benhinnan. Men det känns bättre så i morgon blir det till att köra igång med cykeln igen.

Just det, ska ladda in bilder på kokostopparna, grymt nöjd med dem. Glömde fota kokospannkakorna ,så det får jag lägga in receptet på och sedan kommer bilden senare som vanligt. Så nu ska jag fortsätta mitt letande för att sedan tömma kameran på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)