Frukost betraktesler

Kan inte skryta med att jag är störst i maten längre. I dag blir det nog bara ägg som vanligt. Hade jag haft tonfisk hade jag gjort en tonfiskröra, tror jag. Då hade jag inte behövt lika många ägg, äter tre vanligen och så en stor kopp te. Men trott eller ej jag håller mig mätt på det jätte länge. I kväll vet jag inte riktigt vad det blir för mat, eftersom f kommer ner och jag inte vet vad han vill ha.

Men nu ska jag äta mitt ägg. och ja jag äter det kokt eftersom det är godast tycker jag. Jag har svårt för äggrör, nått med smaken det är verkligen inte gott. Stekt ägg är got till annan mat. Så det blir oftast kokt ägg. =)

 Ibland blir det lite grönsaker och stekt bacon med hårdost. Men det blir bara ibland. Oftare kommer det nog bli när alla mina resor till stockholm är över så jag har lite extra pengar varje månad. Ännu bättre när jag får ett jobb och får in mer pengar.

Men men nog om min frukost. Ska äta lite och se färdigt filmen, sen ska jag städa igenom köket. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)