Dr. Annika Dahlqvist kommer till lilla Sandviken

Såg en liten annons i tidningen om att hon kommer och håller en föreläsning för oss på folkets hus.

Så självklart ska jag dit så snart jag fått in resterande pengar och kolla om det finns någon biljett kvar. Kostade bara 150 kr. Så det kan vara värt det.

kanske lär man sig nått man inte visste tidigare. Hon ska även signera sina böcker under dagen. Fast de var lite dyra så jag hoppar den biten. Tänker satsa på föreläsningen i stället, om det finns någon plats vill säga. =) Lite is i magen tänker jag ha.

Skulle vara riktigt kul att höra på henne och få lite er klarhet i det man gör. Så kanske jag kan dela med mig lit emer efter föreläsningen. Så håll tummarna att det finns biljetter kvar den 7 januari. För då kan jag handla dem.



Nu ska jag sätta mig ner och plugga ett tag. Så vi får höras lite senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)