Djävla raketer.

Kan de inte nöja sig med att skjuta de djävulska raketerna på nyråsafton ???

Varför ska de dessutom skjuta dem mitt i bostadsområdet ??

Blir så förbannad, ska de provskjuta kan de åtminstone åka ut från stan och provskjuta. En av raketerna flög förbi väldigt nära mina fönster, så nu är hunden helt crasy. Han har fått en lugnande så han akn sova i natt.

Men fortsätter de så här kommer min nyår vara helt jävla körd. Med en hund som går crasy. inte för att han är så mycket rädd som en vakthund som varnar så fort det är nått. Ska vi säga att han på mental beskrivningen inte var skottfast dessutom.

Blir en hemmakväll, med te och film för att han ska slippa gå hem i skiten. Räcker med att vi måste passa in tiderna. Blir tråkigt att fira nyår själv, men jag har som sagt hunden. Så jag kommer nog klara mig i alla fall.

just nu funderar jag på vad jag ska äta och har kommit fram till att det blir hamburgare igen =) Då kan jag äntligen ta en bild så ni får se hur den ser ut. Så köper jag hem lite nötter som jag smaska på.

Ska snart ta ut Fowler en sista gång och sen gå o lägga mig. Ska försöka komma upp i tid i morgon, så att jag inte behvöer kämpa med att vända dygnet i helgen.

Ska dock bli intressant och se hur nyår blir, om han reagerar mer än förra året, eftersom de börjar skjuta tidigare i år.


(Han är bra söt med sina öron)

och Ja jag har en Rosa soffa i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)